Реклама у вагонах пасажирських поїздів

Реклама у вагонах пасажирських поїздів — Реклама у поїздах — Реклама у транспорті — рекламне агентство Авантаж Групп у Києві

Реклама у потягах – один із найперспективніших напрямів у сучасній рекламній індустрії, що дозволяє налагоджувати тісні контакти між продавцем та покупцем. Згідно зі статистичними даними, щодня із залізничних вокзалів України на потягах у різних напрямках виїжджає понад 1 мільйон пасажирів. Реклама у вагонах поїздів унікальна за своєю ефективністю.
Широка аудиторія, великий діапазон цільових груп, можливість тривалого контакту, масовість сприйняття рекламних звернень — це робить рекламу в потягах незамінною.

Реклама у вагонах пасажирських поїздів. Уся Україна

Безперервний потік пасажирів та порівняно низька вартість рекламних носіїв робить рекламу у потягах «Укрзалізниці» дуже привабливою для рекламодавця. Зміст і форма подачі рекламних повідомлень можуть бути оригінальними і різноманітними. Реклама у вагонах пасажирських поїздів чітко структурована за цільовою аудиторією.
1. Основними користувачами приміських електропоїздів (електричок) є мешканці, які працюють або навчаються у Києві. Як правило, це люди нижче середнього та середнього достатку.
2. Цільова аудиторія швидкісних поїздів Експрес та Інтерсіті+ — це мешканці столиці та інших обласних центрів із середнім та вищим за середній рівень доходів. Досвід нашого агентства показує, що така реклама дуже ефективна.
3. У поїздах далекого прямування подорожують люди різних категорій населення і з різним рівнем доходу.

Розміщення реклами у вагонах потягів

У поїздах далекого прямування можливі такі формати розміщення рекламних матеріалів:

  • розміщення рекламних плакатів форматів А4, А3, А2 у вагонах потягів СВ, Купе та Плацкарт.
  • поширення рекламно-інформаційних матеріалів на столиках у купе вагонів поїздів СВ, Купе та Плацкарт. Від візиток до журналів.
  • вкладання рекламних семплів у постільну білизну.
  • брендування пасажирського інвентарю УЗ (штори, скатертини, тощо)

Реклама у вагонах потягів спрямована на широкий спектр найрізноманітніших груп населення, диференційованих за матеріальною та географічною ознакою. Ну, і, зрозуміло, за своїми споживчими можливостями та інтересами.

Дивіться також: