Реклама на колійних стінах у метро

Реклама на колійних стінах у метро — Реклама у метро — Реклама у транспорті — рекламне агентство Авантаж Групп у Києві

На сьогоднішній день реклама у метро досить різноманітна. Для розміщення інформації у підземці існують різні місця та майданчики. Одним із таких місць є стіни метро. Вдало розташована реклама на колійних стінах у метро дає дуже добрий результат. Щоденний пасажиропотік на перонах станцій метро, і насамперед на пересадочних вузлах обчислюється сотнями тисяч пасажирів.

Пасажири, перебуваючи на платформі в очікуванні поїзда протягом декількох хвилин, мають можливість вивчити інформацію про товари або послуги у всіх подробицях. У цьому полягає головна перевага розміщення реклами на колійних стінах. Щодня при поїздці на роботу, при поверненні додому така реклама перечитується кілька разів одними й тими самими людьми.

Реклама на колійних стінах у метро Київ

Гарне враження на пасажира київського метро справляє якісна та яскрава картинка – реклама на колійних стінах. Значна частина пасажирів, які перебувають на платформі в очікуванні потяга, свідомо чи мимоволі звертає увагу на пропонований товар чи послугу. Крім того, споживач, за бажанням, будь-якої миті може повернутися до реклами на колійних стінах метро Київ, оскільки він чітко запам’ятав її місцезнаходження.

Реклама на колійних стінах у метро Харків

Реклама у метро Харкова, розміщена на вибраних станціях метрополітену, дає унікальну можливість диференціювати цільову аудиторію. Пасажири харківської підземки є споживачами 80% товарів та послуг, що реалізуються в місті. Тому реклама на стінах метро, безперечно, має високу ефективність. Отже, ознайомити із новим продуктом можна практично всіх мешканців міста. Реклама на стінах метро – найпоширеніший вид реклами. Реклама на колійних стінах у метро Харків має колосальний візуальний ефект. Завдяки високому психологічному впливу, така реклама формує думку потенційного споживача про товар чи послугу.

Дивіться також: