Розповсюдження рекламних матеріалів у поїздах

Розповсюдження рекламних матеріалів у поїздах — Реклама у транспорті — рекламне агентство Авантаж Групп у Києві

Поширення рекламних матеріалів у поїздах — послуга, яка, незважаючи на різноманітні рекламні носії, не втрачає актуальності вже багато років. Поширення рекламних матеріалів у потягах відрізняється більшою ефективністю, ніж роздача друкованої продукції на вокзалах, поширення візиток через рекламні стенди тощо.

Поширення рекламних матеріалів у потягах відбувається за принципом «із рук у руки», і розрахована на те, що людині під час поїздки зайнятися немає чим, і вона обов’язково виділить час на прочитання рекламного матеріалу. Особливо ефективне поширення рекламних матеріалів у поїздах разом із інформаційними газетами, кросвордами чи журналами.

Поширення реклами в поїздах – стратегія і тактика

Розповсюдження реклами в поїздах здійснюється у вагонах «СВ», «Плацкарт» або «Купе» як ближнього, так і далекого прямування. Що стосується віддачі від такого виду маркетингу, як поширення реклами в потягах, то тут слід враховувати такі фактори, як: різноманітність цільової аудиторії, прив’язка до регіону (звідки їдуть і куди), супутні послуги, які мають попит. Поширення реклами в поїздах дозволяє отримати клієнтів після першої хвилі роздачі матеріалів. Поширення реклами в поїздах краще довірити перевіреним та надійним людям.

Реклама в поїздах – витрати та рентабельність

Поширення рекламних матеріалів у поїздах (реклама у потягах) має свої плюси та мінуси. Із плюсів можна вважати дешевизну реклами у поїздах. Поширення рекламних матеріалів у потягах агентами обходиться дешевше, ніж їхнє виготовлення. Важливо розуміти, що розповсюдження рекламних матеріалів у поїздах та реклама в поїздах ефективні в тому випадку, якщо було правильно продумано подання рекламного оголошення, формат рекламного матеріалу.

Дивіться також: